• تماس با کاپ سرویس
  • ۷۷۵۳۸۱۸۸/۹ - ۷۷۵۰۳۸۹۴ - ۷۷۶۰۵۰۳۵ (۰۲۱)
  • ساعت کاری
  • شنبه تا چهارشنبه: ۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ - پنجشنبه: ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰

خدمات کاپ سرویس

خدمات گوناگون در کاپ سرویس

ارائه خدمات فني و تخصصي، تامين قطعات اصلي، مشاوره، تشخيص و عيب يابي توسط كادر مجرب (بصورت رايگان)

تعمير اساسي و باليني سريع با ضمانت ٦ ماهه - تست نهايي با دستگاه شبيه ساز، تعمير و بازسازي توربين (كانوكتور)

تماس با کاپ سرویس

خدمات ضمانت شده

تنظیمات گیربکس به صورت رایگان و ضمانت ۶ ماهه بدون محدودیت کلیومتر برای کلیه قطعات تعویضی و بازسازی شده

سرویس های دوره ای

سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک و بازدید سطح روغن و رفع روغن ریزی

تعمیر توربین گیربکس (کانوکتور)

تعمیر و بازسازی توربین (کانوکتور) و برخی از قطعات مهم و غیر الکترونیک داخل گیربکس با ضمانت

تامین قطعات گیربکس اتوماتیک

تأمین قطعات اصلی، لوازم و تجهیزات مرتبط با گیربکس های اتوماتیک

تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک

تشخیص و رفع ایراد به صورت بالینی، تعمیر اساسی در کمترین زمان ممکن

تست جاده

تست جاده و عیب یابی با پیشرفته ترین دستگاه P.P.S جهت تشخیص صحت / ایراد گیربکس اتوماتیک

چگونه برانیم

 

۱- اتومبیل اتوماتیک دارای ۲ پدال (گاز و ترمز) می باشد که برای استفاد ه از این دو پدال فقط از پای راست استفاده نموده و از پای چپ به هیچ وجه استفاده نگردد.

۲- اتومبیل دنده اتوماتیک درقسمت کنسول و محل صفحه دسته دنده دارای علامت هایی با حروف (P – پارک) ، (R – دنده عقب ) ،(N – خلاص) ، (D – دنده حرکت به جلو) ، (M – دنده های دستی) می باشد .

۳- جهت استارت زدن لازم است دنده در حالت پارک (P) پای راست روی پدال ترمز بوده وسپس استارت بزنید.

۴- بعد از روشن شدن اتومبیل (بنا به تصمیم شما در حرکت جلو و یا عقب) دنده را در حالت (D) جلو و یا (R) عقب گذاشته و پای خود را آهسته از روی پدال ترمز برداشته سپس خودرو حرکت می نماید .

۵- بعد از این حالت پای خود را روی پدال گاز گذاشته تا به حرکت اتومبیل سرعت دهید.

۶- درصورتیکه قصد توقف دارید ، پا را از روی پدال گاز برداشته و روی پدال ترمز قرار داده و پس از توقف کامل دنده را از حالت (D) و یا (R) خارج ودر حالت (N) و یا (P) قرار دهید.

۷- در صورتیکه قصد توقف طولانی دارید قبل از تغییر دنده ترمز دستی را کشیده و سپس دنده را در حالت(P) قراردهید.

۸- در توقف های کوتاه (ترافیک و توقف کمتر از ۲ دقیقه) فقط پا را روی پدال ترمز قرار داده و تغییر حالت دنده به P, N خودداری نمایید. (استهلاک بی مورد به گیربکس وارد می شود )

۹- برای اینکه در جاده های کوهستانی و در شیب زیاد به گیربکس فشار نیاید، دنده را در حالت دنده دستی (۲و یا ۳ )قرار دهید تا از کم و یا زیاد شدن دنده به طور اتوماتیک جلوگیری نموده و سرعت اتومبیل تحت کنترل شما قرار گیرد .

۱۰- درخودروهای ۲۰۶ تیپ ۶ و خودروهای تیپ ترونیک می توانید در ترافیک های سنگین و طولانی از دنده دستی (M) استفاده نموده تا از اتومات نمودن در دنده های سنگین جلوگیری شود(بیشترین استهلاک از این قسمت می باشد) .

۱۱- به هیچ عنوان جهت تسهیل درحرکت (حتی حرکت آهسته) دسته دنده را درحالت (N) قرار ندهید .

۱۲- در خودرو ۲۰۶ تیپ ۶ تغییر حالت دسته دنده از اتومات به دستی (D به M)ویا بالعکس درهرسرعت امکان پذیر می باشد .

۱۳- درصورت نیاز به حمل خودرو به هیچ وجه روی ۴ چرخ بکسل نشود.
( زمان حمل چرخهای جلو از زمین جدا باشد )

۱۴- به هیچ عنوان در حرکت (حتی حرکت خیلی ساده) دنده را به حالت P قرار ندهید دراین حالت به دنده P آسیب جدی وارد گردیده و ممکن است گیربکس قفل نماید.

۱۵- درقسمت کنسول و محل صفحه دسته دنده، تکمه های (S) اسپورت و (E) اقتصادی و (*) اسنو را ملاحظه می فرمایید. تکمه (E) برای رانندگی در شرایط عادی و تکمه (S) برای رانندگی با شتاب و سرعت بیشتر بوده و الزاماً مصرف بنزین بالاتر خواهد رفت و تکمه (*) جهت رانندگی در سطوح لغزنده (برف) می باشد که در دنده ۲ حرکت می کند.

۱۶- در خودروهای پژو پارس اضافه بر تکمه (S و *) دارای تکمه (۱) می باشد که فقط در حالت دنده دستی ۲ قابل استفاده می باشد که پس از انتخاب تکمه (۱) خودرو فقط با دنده ۱ حرکت می کند .

۱۷- جهت طول عمر بیشتر گیربکس بهتر است روغن گیربکس هر ۳۵/۰۰۰ کیلومتر توسط نمایندگی مجاز چک شود و در صورت نیاز تعویض گردد .

۱۸- شستشوی موتور و گیربکس با آب باعث وارد آمدن ایرادات احتمالی و خسارت در قسمت برقی و اتصالات و ECU (کامپیوتر) می گردد، لذا خواهشمند است از شستشوی موتور با آب جداً خودداری فرمائید.