مشکل گیریبکسهای پژو پارس و عمدتا”گیریبکسهای اتوماتیک جدید…

ارسال شده توسط | در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ | در بخش پیشنهادات | ۳ نظر

بسلام نظر به اینکه ما ایرانی ها همیشه برای مشکلات و مسائل روبرو راه حلی پیدا میکنیم آیا شما بعنوان یک مرجع تعمییر و تعویض قطعات گیریبکس اتومات برای مشکل نداشتن کارتر و نبود امکان تعویض و یا تمیز کردن صافی روغن گیریبکسها راه حلی ابداع نکردین یا بدنبال رفع این عیب نبوده اید زیرا در شرایط کاری اتومبیلها در ایران و از لحاظ آب وهوایی درکشور ما و اروپا که محل ساخت این گیریبکسها میباشد از زمین تا آسمان فرق میباشد زیرا آنها اصلا چیزی بنام گرد و غبار ندارند ومسائلی دیگر هم هست که شما بعنوان کارشناس واقفتر هستید؟

۳ نظر

  1. با سلام
    دوست عزیز،

    گیربکس های اروپایی مخصوصا گیربکس AL4 که بر روی کلیه خودروهای ساخت فرانسه نصب می گردد همانطور که فرمودید به گرما و حرارت بالا حساسیت داشته و زود صدمه می خورد. این مرکز نسبت به خودروهایی که سیستم گردش آب آن از طریق ترموستات آب رسانی و خنک می گردد نسبت به تغییر آب رسانی تدابیری (بسیار مثبت) به انجام می رساند و همچنین رادیاتورهایی که نیاز به بوش رادیاتور داشته باشند جهت کمک به خنک کردن گیربکس بوش رادیاتور نصب می نماید. در رابطه با صافی چون داخل گیربکس می باشد لزا در این رابطه کاری نمی توان کرد.

    با تشکر
    کاپ سرویس

  2. با سلام
    در مورد سیستم خنک کاری که فرموده اید، میشه توضیح بیشتری بدهید،و آیا برای ال۹۰ اتومات مناسب هست؟
    ضمنا حدودهزینه اش چقدره؟

  3. با سلام مجدد
    دوست عزیز،

    تغییر مسیر گردش آب در بعضی از خودروهای پژو که امکان آن بوده انجام می گردد که بسیار موثر بوده است لکن در خودروی ال ۹۰ قابل اجرا نمی باشد و اصولا در خودروی ال ۹۰ نیاز به آن نمی باشد.

    با تشکر
    کاپ سرویس

ارسال نظر

Menu Title