سیستم خنک کننده گیربکس AL4

ارسال شده توسط | در تاریخ ۱۳۹۴/۱۱/۰۴ | در بخش سوال فنی | ۵ نظر

با درود
سیستم خنک کننده گیربکس را مدتی هست بررسی کردم چه نسل ۳ و چه نسل ۴ چیزی که متوجه شدم در زمانیکه ترموستات بسته هست ( زمستان و در جاده ) به دلیل اینکه آب ورودی به رادیاتور اصلی ماشین توسط ترموستات قطع میشه لذا آب از مسیر گیربکس هم عبور نخواهد کرد و این در راننرگی طولانی باعثover heat شدن گیربکس میگردد؟! از طرفی پس از باز شدن ترموستات هم که آب ۹۰ درجه عبور میکند که خیلی دردی را دوا نخواهد کردآیا شما در این خصوص میتوانید راهکار و راهنمایی فرمائید
سپاس

۵ نظر

  1. با سلام
    دوست عزیز،

    لطفا جهت تعمیر مسیر آب رادیاتور به گیربکس و تعویض لوله های متصل به رادیاتور گیربکس به این مرکز مراجعه نمایید تا پس از بازدید کارشناس فنی اقدام به بهبود سیستم گردش آب نمایند.

    با تشکر
    کاپ سرویس

  2. با سلام
    ایا سیستم خنک کننده گیربکس از طریق ترموستات به رادیاتور وصل می باشد؟
    ایا امکان دارد که مستقیما به رادیاتور وصل باشد و از بالارفتن دمای گیربکس بکاهد؟

  3. با سلام
    دوست عزیز،

    مدل خودرو شما چه سالی می باشد؟ خودروهای مدل ۸۷ به بالا سیستم خنک کن مناسب تری دارند.

    با تشکر
    کاپ سرویس

  4. سلام
    مدل ٩١ هست
    دمای وقتی به ٩۵ می رسد از دنده دو به یک در ترافیک تقه میزه و گاز هرز نیز دارد
    البته در خارج از شهر و سربالایی ها دما روی ٨٠ هست و بالاتر نمی اید
    خواستم بدونم راهکاری برای پایین نگهداشتن دمای موتور وجود دارد که باعث بوجود امدن تقه در گیربکس نشود چون وقتی از ترافیک خارج می شوم دما پایین می اید و تقه نخواهد داشت

  5. دوست عزیز،

    ایراد مذکور علائم خوبی نمی باشد ، لطفا جهت تشخیص ایراد و تست جاده مراجعه نمایید. ضمنا مدل خودروی شما سیستم خنک کن نسل جدید می باشد و ایرادی ندارد.

    با تشکر
    کاپ سرویس

ارسال نظر

Menu Title