تورک کانورتور ۲۰۶

ارسال شده توسط | در تاریخ ۱۳۹۵/۰۸/۲۳ | در بخش سوال فنی | ۵ نظر

سلام و شب شما بخیر.
برخی از دوستان در خصوص گاز هرز و تقه ای که پس از گاز دادن بعد از ایجاد گاز هرز پیش اومده سوال کردند. اگر خودرو پس از ایستادن و توقف کامل زمانی که پا روی ترمز هست بعد از حدود ۳ ثانیه از ایست کامل تقه بزند اما گاز هرز نداشته باشد باز هم از توربین و تورک کانورتور می باشد؟
سپاس

۵ نظر

  1. با سلام
    دوست عزیز،

    تقه ریز بدون گاز هرز و خلاصی ایراد فنی نمی باشد، در صورتیکه مشکوک هستید لطفا جهت تست جاده مراجعه نمایید.

    با تشکر
    کاپ سرویس

    • سلام و سپاس
      متشکرم از پاسخی که فرمودید.
      تقه ای که خودرو من پس از ایست کامل میزند شدید می باشد. این تقه پس از توقف کامل در حالتی که پا روی ترمز قرار دارد اتفاق می افتد که تقریبا پس از ۲ تا ۳ ثانیه از زمانی که خودرو در ایست کامل می باشد صورت میگیرد. با توجه به پرسش و پاسخهایی که بین سایر دارندگان ۲۰۶ اتوماتیک و شما شده است ظاهرا اشکال خودرو من هم ممکنه از تورک کانورتر باشد.
      و از انجایی که فقط در مواقعی که دمای خودرو بالا می رود (چه در ترافیک و چه سربالایی) این حالت ایجاد می شود ، آیا ممکن است با تعویض مایع خنک کننده مشکل رفع شود؟
      تشکر

  2. با سلام مجدد،
    دوست عزیز،

    ایراد مذکور از تورک کانورتور (توربین) نمی باشد و در صورتیکه در ترافیک ها پس از ایست کامل و شروع حرکت (D) با فشار پدال گاز خودرو حرکت ننموده و پس از چند ثانیه ضربه بسیار شدید حرکت نماید فرار روغن از کلاج ها بوده و قطعه خراب است. لطفا جهت اطمینان از اظهار نظر فوق مراجعه حضوری داشته باشید.

    با تشکر
    کاپ سرویس

  3. سلام .
    شب شما بخیر و نیکی
    متشکرم از پاسختون و عذر خواهی بابت سوالات زیادی که در ذهن بنده وجود دارد و وقت پر ارزش شما را هم میگیریم.
    چنانچه ایرادی که میفرمایید از تورک کانورتور نباشد و چند روز زمان تعمیر پیش بینی میفرمایید و چه مقدار به صورت حدودی هزینه سرویس و تعمیر؟
    چون می بایست از ساری خدمت شما برسم می بایست برنامه ریزی و هماهنگی را با ان مجموعه داشته باشم.
    البته قبلا هم در یکی از تاپیکها سوالی را مطرح کردم که تست استال که نمایندگی ساری انجام داد عنوان کردند که چون دور موتور از ۱۵۰۰ بالاتر نمی رود که تورک معیوب است. و در سربالایی ها چنانچه بایستم موقع حرکت ماشین بسیار سخت و دشوار شاید پس از ۳۰ تا ۴۵ ثانیه زور زدن حرکت می کند. همان سربالایی رو قبلا که می ایستادم مشکلی نداشتم. حتی اگه با دور زیاد از اول این سربالایی حرکت کنم مشکلی ندارم اما باید پرگاز حرکت کنم نمی بایست توقف داشته باشم.
    سپاس و درود

  4. دوست گرامی،

    اگر در تست استال هم دور موتور در حد نرمال نمی باشد توربین هم اضافه بر ایراد قبلی ایراد دارد و هزینه تعمیر اساسی با احتساب اجرت و مواد مصرفی حداقل ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان و حداکثر ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان می باشد (هزینه با تایید کارشناس فنی و در صورت نیاز به تعمیر اساسی اعلان می گردد.) و مدت تعمیرات حدود سه روز کاری می باشد.

    با تشکر
    کاپ سرویس

ارسال نظر

Menu Title