سلام
۲۰۶ تیپ۶ مدل ۸۴ که ۱۸۰۰۰۰ کارکرد
از روز اولی که خریدم دنده سه به چهار مشکل داشت تقریبا دوسال شده
که تو این دوسال یبار کل روغن و یه شیر برقی تعویض شده (برای مشکلات دیگه که مرتفع شدن)ولی تاثیری رو مشکل دنده سه به چهار نداشته (حتی ای سی یو گیربکس هم اپدیت شده))
مشکل حاد نبود ولی کم کم داره زیاد میشه
ماشین سرد باشه تقریبا دوسه دقیقه ، ۳ به ۴ تقه شدید و وحشتناکی داره که با گرم شدن ماشین کم کم بهتر میشه ولی همچنان تقه ریزی میزنه
تنها مکانیک گیربکس ۲۰۶ ما تو رشت اقا کورش گفتن فرار روغن داره شیر برقی نیس چند بار هم دیاگ زدن
حدودا ۷۰۰ هم خرجشه
اما تحقیقی که من کردم از اینترنت فرار روغن رو تو دمای بالای گیربکس اتفاق میافته ولی مشکل من تو دمای پایینه
لطفا راهنمایی کنید.