تقه زدن در دنده عقب ۲۰۶

ارسال شده توسط | در تاریخ ۱۳۹۵/۰۱/۱۵ | در بخش مشکل فنی | ۳ نظر

با سلام
بنده ۲۰۶ اتومات مدل ۸۲ دارم که گیربکسش رو با یه استوکش قبلا عوض کردن. موقع جا رفتن دنده به R تقه نسبتا شدیدی داره ولی در دنده D و تعویض دنده خیلی نرم عمل میکنه. چند روز پیش یهو بحالت اضطراری میرفت و دیگه تعویض دنده نمیکرد که با تعویض یکی از شیر ها درست شد. تعمیرکار گفت تقه اش میتونه از شفت گیربکس به دیفرانسیل باشه و در ضمن گفت که از کاسه نمد روغن میده و اونم باید درست بشه.
۱)سوال من اینه که آیا علت تقه زدنش همونه که تعمیرکار میگه؟
۲) و اینکه آیا میشه همزمان روغن ریزی و تقه زدن رو اصلاح کرد؟
۳) قیمت هر لیتر روغن گیربکس چقدره؟
۴) و میشه نمایندگی ایران خودرو توی تبریز که از گیربکس اتوماتیک سر در میارن معرفی کنید تا به اونم نشون بدم؟
خیلی ممنون

۳ نظر

  1. با سلام و عرض تبریک به مناسبت آغاز سال نو
    دوست عزیز،

    ۱- تقه می تواند از شفت گیربکس که به پلوس وصل می شود باشد، لازم است با تست حضوری تشخیص ایراد گردد.
    ۲- رفع روغن ریزی همزمان قابل رفع می باشد.
    ۳- نمایندگی قائمیان ۱۸۱۵ و غیر نمایندگی تعمیرگاه گیربکس دهقان ۰۹۱۴۴۱۳۴۷۷۸ مراجعه نمایید.

    با تشکر
    کاپ سرویس

    • با تشکر فراوان
      ماشین من تیپ ۴ هست و پنل دور دنده اش شکسته. من از تبریز نتونستم این پنل رو پیدا کنم. میشه آدرسی در تهران به من معرفی کنید تا از اونجا تهیه کنم؟

      خیلی ممنون

  2. جناب خطیبی عزیز،
    با سلام،

    لطفا به فروشگاه های دسته دوم فروش مراجعه نمایید. (در تهران اوراقی فروش های میدان شوش)

    با تشکر
    کاپ سرویس

ارسال نظر

Menu Title