تعویض یا تعمیر گیربکس ۲۰۶ اتوماتیک

ارسال شده توسط | در تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ | در بخش سوال فنی | ۳ نظر

سلام و شب شما بخیر
با سپاس از شما بابت اینکه همیشه با حوصله و صبر پاسخگوی سوالات هستید
با سوالاتی که بنده چندبار مطرح کردم و پاسخهای شما و همینطور سوال و جوابهای دیگر دوستان ، اشکال در توربین خودرو بنده ظاهرا محرز می باشد.
با توجه به کارکرد که حدود ۵۸۰۰۰ کیلومتر می باشد و مدل ماشین که ۹۱ می باشد ، تعمیر گیربکس ظاهرا حدو ۲ تا ۳ میلیون هزینه در بر دارد.
۱- از نظر جنابعالی و تعمیر این گیربکس به صرفه می باشد و یا اینکه در آن مرکز نسبت به تعویض گیربکس با گیربکس استوک اروپایی اقدام نمایم؟
۲- هزینه تمام شده گیربکس استوک مورد تایید شما چه مقدار می باشد ؟
۳- گارانتی که فرمودید برای تعمیر ۴ ماه می باشد
آیا برای گیربکس استوک هم گارانتی شامل می شود و اگر جواب مثبت است چندماه؟
سپاس بیکران

۳ نظر

  1. با سلام
    دوست عزیز،

    ایراد توربین درکیلومترى که فرمودید هزینه کمترى دارد ونیاز به تعویض گیربکس نمى باشد وهرقطعه اى که تعویض گردد ۴ماه گارانى میشود.

    با تشکر
    کاپ سرویس

  2. سلام
    متشکرم از پاسخی که فرمودید
    باتوجه به حاد بودن وضع کیربکس که نمی توانستم مسافت زیادی را به دلیل ارورهای اسپورت و اسنو طی کنم و در یک مسیر تقریبا ۳۰ کیلومتری مجبور به خاموش و روشن کردن خودرو حدود ۱۰ بار میشدم تا جایی که یکبار خودرو را در میانه راه گذاشتم و با خودرو دیگری ادامه مسیر دادم .
    روز گذشته هر دو شیربرقی و روغن به مقدار ۶ لیتر با دستگاه تعویض شد و همینطور رینگهای النگویی با نظر یکی از تعمیرکاران اینجا تعویض شد .
    مشکل فعلی ظاهرا رفع شده است
    در طی مراحل تعمیر خودم هم حضور داشتم و پس از بازکردن نیمه ابتدایی گیربکس صفحه ها وقطعاتی که در این قسمت باز شدند کاملا سالم وبدون سوختگی بودند
    در صورتی که ماشین را از شمال به تهران انتقال دهم تا توربین آن را در آن مرکز که تجیهزات کاملتری دارید تعمیر کنم نیاز به سرویس و تعمیر مجدد قطعاتی که ذکر کردم هم می باشد یا خیر؟
    در صورت قبول زحمت ، نیاز به چند روز زمان و حدود چه مقدار هزینه می باشد ؟
    درود بر شما

  3. با سلام مجدد،
    دوست عزیز،

    مستقیماً تاثیرى ندارد اما خرابى شیربرقى به مرور به پلوس وگیربکس صدمه وارد مى کند.

    با تشکر
    کاپ سرویس

ارسال نظر

Menu Title